6 תשובות
לא. להתבגר זה להבין שלבלות עם אמא זאת מתנה ולא מטלה.
אין על סרטים עם ההורים
לא גם אני הלכתי
לא,
ממש לא
ממש לא, זה הכי בכיף
באותו הנושא: