8 תשובות
אתה לא היחיד, זה משנה את הקול, וגם אין לי דיקציה אז זה בכלל נורא.
ואני גם ממש מתפזרת בהקלטות, אני פשוט חופרת ולא מגיעה לעניין.
הקלטות זה חרא.
ואני גם ממש מתפזרת בהקלטות, אני פשוט חופרת ולא מגיעה לעניין.
הקלטות זה חרא.
שואל השאלה:
איך מתגברים
איך מתגברים
אנונימי
עניין של ביטחון עצמי לדעתי, גם לי קשה, ואני עובד על זה!
אז אל תשלח
האמת גם אותי הביך, אבל קצת התגברתי על זה התחלתי לשלוח פה ושם לחברות וקצת טיפה פחות מביך למרות שעדיין אבל זה לא הכי מציק לי עכשיו:)
שואל השאלה:
זה לא הפתרון^^
זה לא הפתרון^^
אנונימי
קודם כל, תקנה אוזניות עם מיקרופון איכותי, משנה חיים.
דבר שני, תשלח לעצמך הקלטות שאתה מדבר בקבוצה רק עם עצמך. כשאתה שומע את ההקלטות אם לא אהבת תנסה להבין מה הבעיה בהקלטה- אולי צריך לדבר יותר לאט, יותר בקול, אולי בטעות דילגת על אותיות ותקליט שוב עד שאהבת את התוצאה.
דבר שלישי, אחרי כמה אימונים של השלב השני (לשלוח לעצמך הקלטות של עצמך מדבר).
תשלח הקלטה לחבר טוב שלך, ואל תשמע אותה. תעשה את זה כמה פעמים ותבין שזה לא כזה נורא.
תחייב את עצמך לעשות את זה, כי אם לא אתה לא תצליח להתגבר על הפחד.
דבר שני, תשלח לעצמך הקלטות שאתה מדבר בקבוצה רק עם עצמך. כשאתה שומע את ההקלטות אם לא אהבת תנסה להבין מה הבעיה בהקלטה- אולי צריך לדבר יותר לאט, יותר בקול, אולי בטעות דילגת על אותיות ותקליט שוב עד שאהבת את התוצאה.
דבר שלישי, אחרי כמה אימונים של השלב השני (לשלוח לעצמך הקלטות של עצמך מדבר).
תשלח הקלטה לחבר טוב שלך, ואל תשמע אותה. תעשה את זה כמה פעמים ותבין שזה לא כזה נורא.
תחייב את עצמך לעשות את זה, כי אם לא אתה לא תצליח להתגבר על הפחד.
וואי גם אני ככה
תקליט את עצמך
סתם ככה
בקבוצה עם עצמך
תקשיב לעצמך
תתרגל
וזהו
תקליט את עצמך
סתם ככה
בקבוצה עם עצמך
תקשיב לעצמך
תתרגל
וזהו
באותו הנושא: