4 תשובות
תתחיל מsquad battles ואז תעבור לrivals
שואל השאלה:
כן אבל מה זה?
לא שיחקתי אולטימייט בחיים.
כן אבל מה זה?
לא שיחקתי אולטימייט בחיים.
אנונימי
דיי חשבתי שאתה התכוונת לאולטימייט פריזבי והתלהבתי ממש
אם אני לא טועה בsquad battles יש סימן כחול ואנשים ברקע ובrivals יש סימן של כתר על רקע שחור בצבע זהב
באותו הנושא: