5 תשובות
שואל השאלה:
הוא גרם לי לראות את זה, כמובן שזו בעיה שלי, אני לא צריך משהו רציני, פשוט משהו קטן שיגרום לו להיכנס לפרופורציות ^
הוא גרם לי לראות את זה, כמובן שזו בעיה שלי, אני לא צריך משהו רציני, פשוט משהו קטן שיגרום לו להיכנס לפרופורציות ^
אנונימי
תסביר שוב לא נראלי הבנתי אותך
אז מה... אם הוא מביך את עצמו זאת בעיה שלו לא שלך
שואל השאלה:
^ הילד צריך להבין שהוא מביך את עצמו באינטרנט..
^ הילד צריך להבין שהוא מביך את עצמו באינטרנט..
אנונימי
למה שתעשה את זה אבל
באותו הנושא: