התחברות
הרשמה
זה כזה נורא אם אעשה שעווה בפנים (גבות) בזמן שאני לוקחת רואקוטן?
כי אף פעם לא עשיתי ואני ממש צריכה לפני בית ספר, איזה עוד אפשרויות יש בלי שעווה?
2 באוגוסט 2023, 16:03
רואקוטן
3 תשובות
אני חודבת שזה בסדר
S
Stargirl_
את יכולה לעשות עם פינצטה
S
Stargirl_
עם חוט
Q
Queenminion777
באותו הנושא:
מה יקרה אם אני אעשה שעווה בפנים עם שעווה שלגוף?
זה בסדר אם אעשה היום לייזר בפנים ואחרי שעה אעשה שעווה בגבות?
יש לי גבות כמו של אהרוני, אם אני אעשה שעווה ואסדר אותם יקראו לי הומו?
אם אני אעשה שעווה בפנים זה יצמח יותר גרוע?
מה עדיף? לעשות מחר גבות אצל קוסמטיקאית וכמה ימים לפני תחילת שנה אני אעשה גבות בבית או שמחר אני אעשה גבות בבית
יש לי שיער פנים וזה מפריע לי, אם אני אעשה שעווה לא יקרה משהו בפנים נכון?
עשיתי שעווה בפנים שפם גבות וזה ונהיה לי כוויות
אם אני אעשה גבות בשישי (תמיד עשיתי עם שעווה רק בין הגבות באמצע, וזה פעם ראשונה שאני עושה עם פינצטה וממש מסדרת אותן)
כמה זה נורא אם באופן חד פעמי אני אעשה שעווה עכשיו ואשים דאורדורנט בבוקר?
אם אעשה גבות פעם ראשונה בשעווה אז השערות יגדלו לי מהר והשערות יהיו יותר עבות?
אם אני אעשה שעווה בפנים זה טוב או לא?