7 תשובות
אוקיי נתחיל מזה אל תדברי לשון הרע דבר שני תנסי כמה שפחות לדבר נקודה
שואל השאלה:
זה קשה
זה קשה
אנונימית
מתחילים לא לרכל ולהחמיא
תכלס תלמדי כמה זה חמור ולא מוסרי זה
לומדים חפץ חיים ושמירת הלשון. מתרגלים מהר.
תלמדי את ההלכות, ותתחילי כל יום שעה
שירבו כמותך בישראל
שירבו כמותך בישראל
שואל השאלה:
תודה לכולם❤
תודה לכולם❤
אנונימית
באותו הנושא: