7 תשובות
שואל השאלה:
לא סתם נגיד אתם נמצאים בלונדון והנהג מונית שלכם איראני
אנונימי
אז הוא לא איראני. הוא גר בלונדון. פשוט אולי בא מאיראן. הייתי אומרת אם הוא שואל. מה הוא כבר יכול לעשות
הייתי איימ נוט לדבר אנגלית סורי
ברור והייתי מעיפה לו כאפה ואומרת לו זה מישראל יא חביבי

סתם סתם לא לדווח עליי אני הייתי נותנת לו חיבוק גדול של שלום ואהבה.
כן
הרבה מהאזרחים האיראנים אוהבים את ישראל
זה הממשל שלא
אם הוא איראני אז זה אומר שאני נמצאת באיראן?
אני אישית לא הייתי אומרת יש לי פחד