11 תשובות
חושבת שכן
כן ואגב איפה אתה רואה?
תתחיל מלראות את הסרטי בסיס בגלל שהסרט הזה יחסית מתקדל בעלילה של הנוקמים, תתחיל מקפטן אמריקה ואיירון מן אם אתה לא רוצה לראות את הישני ואס תראה את הנוקמים 1 ו2 אתה יכול לראות מלחמת האזרחים, אבל ממליץ לך ללכת מהסדר של הmcu כדי שתבין הכול
שואל השאלה:
^^אני רואה מאתר fmovies
^^אני רואה מאתר fmovies
אנונימי
יש כתוביות בעברית?
שואל השאלה:
לחלק מהסרטים
לחלק מהסרטים
אנונימי
תודה
לא ממש, כאילו, אתה פשוט לא ממש תבין את הסרט כי לא ראית את הקודמים וגם אם תבין קצת על העלילה בהמשך הסרט אז פשוט לא תבין את זה עדיין לעומק....
מומלץ לראות את הסרטים הקודמים לפי הסדר כי מבינים יותר את העלילה, אבל זה בסדר
אפשר אבל זה סרט שפשוט לא תבין כלום
אפשר
כדאי? לא. אתה לא תבין 90 אחוז ממה שאתה רואה
כדאי? לא. אתה לא תבין 90 אחוז ממה שאתה רואה