15 תשובות
אמאלה הייתי מעירה את כל הבית איך אפשר לישון ככה?
תעברי דירה או משהו
לא הן מפחדות סממיות לרוב מוצאות פינה שקטה וחשוכה הן ממש מפחדות מבני אדם
שואל השאלה:
אני בדירת נופש
אבל נו תענו
לא ניראלי היא תתקרב אלייך אבל מפחיד ברמות
זה לא לטאה זו סממית והיו לי כמה כאלו בחדר והן מאוד חמודות הן לא זזות מהפינה שלהן ובטח שלא יתקרבו לאנשים
היא לא תאכל אןתך מבטיחה
שואל השאלה:
היא נעלמה אחרי שלוש דקות שחזרתי לחדר לא מצאתי אותה
היא לא עושה כלום והיא נותנת ברכה ועושה חלומות טובים תניחי לה
שואל השאלה:
בטןחה?
סממיות זה חמוד מאוד אל תדאגי
חוץ מזה סממיות בחדר זה טוב הן יאכלו חרקים קטנים שחכולים לעקוץ אותך בלילה
שואל השאלה:
איך את יודעת כל זה סממית או לטאה מסוכנת?
כי לטאות כמעט אין בארץ במיוחד באזורים בנויים ובטח שלא תיכנס לך לחדר ותיעלם
חוץ מזה אין לטאות מסןכנות בארץ אז גם אם זו לטאה אין ממה לפחד
זה בטח שממית היא לא מזיקה היא פחדנית ואוכלת חרקים
ועושה המון מזל טוב שלא תעזי להרוג אותה כי רוב הזנים נכחדים
אולי תאמצי אותה אין אני אוהבת שממיותת
זה מפחיד, אבל היא לא תתקרב אליך וגם היא אוכלת עכבישים