6 תשובות
ממש סיבה הגיונית להפרד מחבר בלי לדבר איתו על זה סתם כי הרגשת ואת "לא יודעת כזה"
זה לא שאין לו כוח אליך, זה זה שפגעת בו ונראלי הוא פשוט לא מעוניין לדבר איתך אחרי שהוא נפגע...
אל תרדפי אחרי מישהו שלא רוצה אותך!!
הוא הפסיד אותך,בעיה שלו לא שלך.
אם הוא מתבייש בך אז פשוט תזרקי אותו,אם הוא באמת היה אוהב אותך הוא לא היה מתבייש בך.
אנונימית
שואל השאלה:
יפה שלי הוא פיזית התבייש בי ליד אנשים ולא היה בוגר מה את יוצאת עלי
למה שתפרדמי ממנו בגלל זה- זה האופי שלו מי את. הפסדת ברו
אנונימית
בעיה שלך לא מגיע לך אותו
אנונימי