10 תשובות
כן ולא
חושבת כן,אבל מתגעגעת וכאלה לא כלכך,אולי היית צריכה יותר זמן לבד ולא לעבור מזוגיות לזוגיות כזה מהר בלי רגע אחד לשכוח אותו
שואל השאלה:
לא עברתי כזה מהר היה הבדל של חצי שנה פשוט היינו בזוגיות שנתיים ולפעמיים אני מתגעגעת כי הקשר שלי איתו והקשר שלי עם הבן זוג שלי עכשיו זה לא אותו דבר אבל אני מאוד אוהבת את הבן זוג שלי עכשיו הוא גבר שאני רוצה להיות איתו לנצח הוא מושלם ברמות וילד כלכך טוב
לא עברתי כזה מהר היה הבדל של חצי שנה פשוט היינו בזוגיות שנתיים ולפעמיים אני מתגעגעת כי הקשר שלי איתו והקשר שלי עם הבן זוג שלי עכשיו זה לא אותו דבר אבל אני מאוד אוהבת את הבן זוג שלי עכשיו הוא גבר שאני רוצה להיות איתו לנצח הוא מושלם ברמות וילד כלכך טוב
אנונימית
ברור שכן תמיד כשמשהו נעלם חושבים על כל הדברים הטובים שלו עצה שלי תנסי לחשוב על הדברים הפחות טובים שהיו ולחשוב על הדברים הטובים שיש עכשיו
הפחד הכי גדול שלי:
ברור זה טבעי ובסדר, קצת כואב לי אבל על הנוכחי שלך.
למה נגמר עם האקס אם את עדיין אוהבת אותו?
ממליץ לך להגיד לחבר שלך הנוכחי שאת צריכה הפסקה קחי לך כמה ימים של שקט ולחשוב בנחת מה לעשות
למה נגמר עם האקס אם את עדיין אוהבת אותו?
ממליץ לך להגיד לחבר שלך הנוכחי שאת צריכה הפסקה קחי לך כמה ימים של שקט ולחשוב בנחת מה לעשות
לחשוב זה בסדר , השאלה מה אחריי זה
^אתם בקשר או שהוא סתם צץ משום מקום?
שואל השאלה:
לא בקשר
לא בקשר
אנונימית
שואל השאלה:
^^ אני לא עדיין אוהבת אותו יש הבדל בין אוהבת למתגעגעת
^^ אני לא עדיין אוהבת אותו יש הבדל בין אוהבת למתגעגעת
אנונימית
באותו הנושא: