14 תשובות
משתדל
אנונימי
פעם אחת התחלתי עם בחורה במציאות וזה לא יקרה יותר גם אם אני אשאר רווק כל החיים
אנונימי
שואל השאלה:
איך עשיתם את זהה
אנונימית
לא אני מפחד מבנות
ואי כן, פשוט באתי למישהו ואמרתי לו "איזה יפה אתה"
אנונימית
עם כל הבחורים בכיתה שלי
y_
^^פחח זה הכל??,הצעתי לכמה מאנשים מהכיתה שלי נישואים עם טבעת והתחלתי למסור נשיקות לבנים רנדומלים ובוונלטיין אמרתי מי שרוצה אותי מקבל עשרים שקל,אחח שנה טובה הייתה
y_
לא.
פגישות שידוך כן.
חשוב ביטחון עצמי אבל לא בכמויות. מספיק כדי להראות רגיל בזמן שאתה מתחיל עם מישהו. חיוך תשאל שאלות שמובילות קדימה תחשוב לפני שאתה מדבר וזה כל מה שצריך.

מקווה שעזרתי לך. אם תצטרכי עזרה או סתם לשאול משהו את יותר ממוזמנת לשאול כל מה שבא לך. ❤(^-^)
כן, הייתי שיכור למות.
אנונימי