5 תשובות
אולי אגו..אם את חשובה לו הןא יחזור
שואל השאלה:
אבל למה ככה הרבה זמן לוקח?לא קשה לו בלעדיי?
אבל למה ככה הרבה זמן לוקח?לא קשה לו בלעדיי?
אנונימית
אגו מאוד פשוט
אולי הוא לא חושב שהוא עשה משהו לא בסדר, אולי הוא נפגע ממך ורוצה לשם שינוי שאת תקחי אחריות ותתנצלי (לא יודעת מה קרה ביניכם אבל אולי הוא חושב שאת היית לא בסדר)
או שהוא צריך עוד זמן, או שהוא כבר לא רואה טעם.
או שהוא צריך עוד זמן, או שהוא כבר לא רואה טעם.
אל תורידי מהכבוד שלך בשבילו בגלל שאת אוהבת אותו
באותו הנושא: