6 תשובות
תגיש תלונה למשרד התחבורה או שתברר בחברה שמבצעת את הנסיעה.
התחבצ בכללי בראש העין זבל
לנהג היה שילשול
תשאל בחברת אוטובוסים מה קרה עם הקו
הודעה שיצאה מטעם חבר מועצת העיר ראש העין:

תושבים יקרים,

בשעות הבוקר עודכנתי על בעיות קשות עם קווי חברת אפיקים. אוטובוסים שלא הגיעו, פקקי ענק שנגרמו כתוצאה מכך ופגיעה בשגרת החיים של התושבים.

מיד יצרתי קשר עם מנכ"ל חברת אפיקים שעדכן אותי שאכן לא יצאו קווים לעיר וזאת מכיוון שישנה בעיה עם אישורי הבטיחות של האוטובוסים. מאז, אני בקשר רציף עם חברת אפיקים על מנת לקדם את הנושא ולהביא לפתרון.

הרגע עודכנתי כי הגיעו מספר קציני בטיחות על מנת לבחון את האוטובוסים ולהוציא אישורי בטיחות סופיים. הובטח לי שעוד היום הקווים יחזרו לפעילות תקינה.

אני רואה את המקרה בחומרה רבה ויתרה מכך על שלא יצאה הודעה מוקדמת.

זוהי התנהלות לא תקינה ולא מקובלת והיה צריך למצוא פתרון לתושבי העיר מראש. אין אפשרות שהנוסעים יהיו בצורים בעירם בלי יכולת להגיע למקומות העבודה ולהמשיך את שגרת יומם כסדרה.

בנוסף, הייתה צריכה לצאת הודעה מראש לתושבי העיר על מנת שיוכלו להתכונן מראש ולמצוא דרכים חלופיות.

אפעל כדי למצות את העניין מול המפעיל ואעדכן בכל התפתחות נוספת באשר תהיה.

שלכם,
עופר גבאי | 054-6842593
את זכאית לפיצוי מחברת אלקטרה אפיקים - ניתן לשלוח בקשה לפיצוי בקישור.