7 תשובות
סלט
שואל השאלה:
^^^ זה לא מוזר שאני אשלח לחבר שלי פרחים? זה לא אמור להיות ההפך?
^^^ זה לא מוזר שאני אשלח לחבר שלי פרחים? זה לא אמור להיות ההפך?
אנונימית
ממש לא, את יכולה לשלוח לו פרחים והוא יכול לשלוח לך. זה כמו שאליאנה תדהר כרעה ברך ללי בירן
לאא זה ממש נחמד לדעתי
ואם את לא רוצה את יכולה לשלוח לו גרביים עם תמונה שלכם או דובי אם חולצה ותמונה שלכם
ואם את לא רוצה את יכולה לשלוח לו גרביים עם תמונה שלכם או דובי אם חולצה ותמונה שלכם
מה הוא יעשה עם פרחים?
אותנו זה מרגש אבל הוא סתם יבהה בזה
ותמיד חשוב להוסיף מכתב ממך אליו (תלוי רמת הקשר שלכם)
אותנו זה מרגש אבל הוא סתם יבהה בזה
ותמיד חשוב להוסיף מכתב ממך אליו (תלוי רמת הקשר שלכם)
דובי עם הקלטה שלך
פרחים?
באותו הנושא: