5 תשובות
בחברים לעט או שאלה?
בחברים לעט אי אפשר ובשאלה הסבירו כבר
בחברים לעט אי אפשר ובשאלה הסבירו כבר
בעת כתיבת השאלה יש בצד שמאל למעלה חץ קטן, לוחצים עליו ואז על "שאלה אנונימי".
כשאתה רושם את השאלה יש לך ליד כפתור ה"שליחה" סימן של חץ ושם אתה מעביר לאנונימי
לאט ובזהירות
יש כשאתה שואל חץ כזה למעלה שאפשר לעשות אנונימי
באותו הנושא: