10 תשובות
להוציא את זה
לכי לישון גברת
את על כדןר שינה, מה את רוצה
את על כדןר שינה, מה את רוצה
עדיף לך להישאר בבית, אחרת תרדמי יחסית מהר.
או שאת נפגשת באיזה בית של מישהו ואז תישני שם. או שתירדמי ואז יחזירו אותך הבייתה
או שאת נפגשת באיזה בית של מישהו ואז תישני שם. או שתירדמי ואז יחזירו אותך הבייתה
שואל השאלה:
אני לא אספיק להגיע לרכב ואני כבר ארדם.. אני כבר עכשיו הכל מטושטש לי ותכף אני אתחיל לדבר שטויות אין סיכוי זה כיאילו אני אשאיר את הגופה שלי אצלם.. מה הם יעשו עם זה
אני לא אספיק להגיע לרכב ואני כבר ארדם.. אני כבר עכשיו הכל מטושטש לי ותכף אני אתחיל לדבר שטויות אין סיכוי זה כיאילו אני אשאיר את הגופה שלי אצלם.. מה הם יעשו עם זה
אנונימית
בחיים אל תצאי במצב כזה
ותזהרי לך לנהוג, עזבי שטויות מאוחר מדי גם ככה תנוחי❤
שואל השאלה:
חברים תודה על הדאגה ודיברתי באופן ציני כשאמרתי "הולכת לאבדון" זה היה ריפרנס ל"להרדם" והיה טעות שלי לדבר על כדורי שינה בכל כך כזואליות זה פשוט חלק מהכדורים הרגילים שלי.. אני לא אובדנית ושאלתי ושיתפתי באופן כללי
חברים תודה על הדאגה ודיברתי באופן ציני כשאמרתי "הולכת לאבדון" זה היה ריפרנס ל"להרדם" והיה טעות שלי לדבר על כדורי שינה בכל כך כזואליות זה פשוט חלק מהכדורים הרגילים שלי.. אני לא אובדנית ושאלתי ושיתפתי באופן כללי
אנונימית
שואל השאלה:
וגם "בגופה" התכוונתי שאף אחד לא יסחוב אותי רדומה.. זו צורת דיבור בסך הכל
וגם "בגופה" התכוונתי שאף אחד לא יסחוב אותי רדומה.. זו צורת דיבור בסך הכל
אנונימית
לדעתי זה היה מובן דווקא, אבל אולי כי אני מכירה את ההשפעה של כדורי שינה
שואל השאלה:
הרגשתי צורך להסביר את עצמי כי הגיעו אליי מהמשטרה לבית בגלל זה אז כן..
הרגשתי צורך להסביר את עצמי כי הגיעו אליי מהמשטרה לבית בגלל זה אז כן..
אנונימית
באותו הנושא: