8 תשובות
שואל השאלה:
אל תשכחו זה לא מצב יצירה חח אז אין הרבה משאבים
אל תשכחו זה לא מצב יצירה חח אז אין הרבה משאבים
אנונימי
אז משיגים חחח
כן זה אחלה לגמרי, נראה בית חמוד רצח
לא משנה הצלחתי להכנס לתמונה.
אני ממליץ לך להבא לא לבנות קוביות, זה לא יפה ומסתיר פרטים חשובים.
אני ממליץ לך להבא לא לבנות קוביות, זה לא יפה ומסתיר פרטים חשובים.
כן יצא ממש סבבה אבל יש מקום לשיפור בהמשך
אנונימית
שמע תשפר את הבית, כשזה קוביה זה נראה מה זה משעמם
אנונימי
התמונה לא עובדת עבורי
לא יודע אחי זה לא ממש כפר אם זה רק בית אחד
באותו הנושא: