11 תשובות
זה מבזבז המון חשמל שההורים שלך משלמים, עדיף שלא
כחול
לדים זה הנורות שמבזבזות הכי פחות חשמל
יש כאלה שפועלים על סוללות
אנונימי
^^^^לדים לא מבזבזים המון חשמל
כן נראלי
כחול או תכלת
אני כל לילה עם לדים
בדרכ סגול
סגול