12 תשובות
תשלחי, אבל נשמע שאין לך מה לצפות. ותשלחי מחר ולא היום
אנונימית
גם אני הדרכתי השנה ח' וביב אני אדריך ז' מרגישה את התסכול שלך ומבינה אותך כלכך
זאת אחלה הודעה תשלחי לה את זה ותעדכני בתוצאות
מעניין אותי באיזה הנהגה את?
זאת אחלה הודעה תשלחי לה את זה ותעדכני בתוצאות
מעניין אותי באיזה הנהגה את?
אנונימית
שואל השאלה:
רמת גן
רמת גן
אנונימית
בעיניי ההודעה לא טובה, אם אני הייתי במקומה הייתי מרגישה מאוד מותקפת ובכלל לא היה לי רצון להקשיב לך או לתת לך מה שאת רוצה ..
שואל השאלה:
אוי שלחתי לה כבר
אוי שלחתי לה כבר
אנונימית
לא חושב שלתקוף אותה יעזור במשהו
היא לא תוריד אותך לא משנה מה תכתבי לה אבל מביא את העצבים שהורידו אותך, היו איתך סעיות? היה לך טוב כשהדרכת ח? את נחשבת בעייתית בצופים? אם לא זה מעצבן רצח
שואל השאלה:
אני באמת ממש נפגעתי
אני באמת ממש נפגעתי
שואל השאלה:
אבל זה לא בא ממקום של לתקוף
אבל זה לא בא ממקום של לתקוף
כמה אתם בשבט?
אנונימית
שואל השאלה:
הייתי מדהימה, תמיד באתי והשקעתי בטירוף בזמן ששאר הצוות זלזל
הייתי מדהימה, תמיד באתי והשקעתי בטירוף בזמן ששאר הצוות זלזל
מרגיז ממש