3 תשובות
שואל השאלה:
התנשקתי עם מישהו לפני מלא זמן אבל אנחנו גרים די רחוק אז זה לא באמת עבד, ולפני כמה חודשיים חזרנו לדבר ויצא שנפגשנו אצלו לפני כמה ימים והתנשקנו וזה והוא לא הפסיק להגיד כמה שהוא מאוהב בי ושאני האהבה הראשונה שלו ומלא דברים באמת שמחממים תלב אבל אני פשןט לא מרגישה שאני באמת יכןלה להתאהב ושהתאהבתי בו בנשיקה הראשונה שלנו (הייתה לפני שנה ושם זה נגמר ורק עכשיו נפגשנו והתנשקנו שוב) מה לעשות? לחכות ולראות אם מפתחת משהו?
התנשקתי עם מישהו לפני מלא זמן אבל אנחנו גרים די רחוק אז זה לא באמת עבד, ולפני כמה חודשיים חזרנו לדבר ויצא שנפגשנו אצלו לפני כמה ימים והתנשקנו וזה והוא לא הפסיק להגיד כמה שהוא מאוהב בי ושאני האהבה הראשונה שלו ומלא דברים באמת שמחממים תלב אבל אני פשןט לא מרגישה שאני באמת יכןלה להתאהב ושהתאהבתי בו בנשיקה הראשונה שלנו (הייתה לפני שנה ושם זה נגמר ורק עכשיו נפגשנו והתנשקנו שוב) מה לעשות? לחכות ולראות אם מפתחת משהו?
אנונימית
לא תמיד מתאהבים רק מנשיקה , יכול להיות הוא ממש מרגיש אלייך רגשות , כל אחד בקצב שלו תני לזה עוד זמן
תחכי מהקסימום לא קורה שום דבר תחתכו את הקשר
באותו הנושא: