7 תשובות
וואי גם אני עושה אתזה
וואי אני גם ככה זה מילה בלתי נפרדת פשוט תנסה להחליף אותה המילה אחרת
מחפשים מילה אחרת כל הזמן
לי זה ככה אבל עם מילים אחרות
כאילו וואי איזה תסכול
לתת כאפה שטות.
לכל אחד יש מילה קבועה
נגיד אני אומרת ליטרלי או משהו אחר לא זוכרת בקיצור זה נורמלי לא צריך להחליף או להתאפק פשוט תנסה לא להגיד את זה המון אם זה מציק לך
לכתוב במילה הראשונה