6 תשובות
כן
אם אתם לא מדברים בין לבין ובאמת מקדישים זמן להכיר אחד את השנייה אז הגיוני. בכל מקרה 5 דייטים זה לא מעט ואם אתה לא מרגיש שזה רציני זה לגמרי לגיטימי שתחליט לחתוך את זה עכשיו.
שואל השאלה:
חתכתי ממנה את הקשר בגלל זה
חתכתי ממנה את הקשר בגלל זה
אנונימי
5 זה די הרבה, עשית מה שמרגיש לך מובן
שואל השאלה:
הרגיש שסתם מורחת אותי
הרגיש שסתם מורחת אותי
אנונימי
הייתי עושה אותו הדבר במקומך אחי
באותו הנושא: