8 תשובות
לא באינסטגרם!!! רק במציאות
במציאות, לפתוח לי את הדלת
במציאות
במציאות לפעמים זה מציק אבל מחמיא יותר
אנונימית
במציאות
לא לגעת לי בגוף"בטעות"(בטח שלא בכוונה)..
שואל השאלה:
אבל אנך במציאות? איזה משפט או לבוא עם ביטחון זה יותר עוזר
אבל אנך במציאות? איזה משפט או לבוא עם ביטחון זה יותר עוזר
אנונימי
תבוא עם ביטחון ופשוט תפתח שיחה ולאט לאט(עם הזמן) תתקרב אליה
באותו הנושא: