8 תשובות
לא באינסטגרם!!! רק במציאות
במציאות, לפתוח לי את הדלת
במציאות
במציאות לפעמים זה מציק אבל מחמיא יותר
אנונימית
במציאות
לא לגעת לי בגוף"בטעות"(בטח שלא בכוונה)..
שואל השאלה:
אבל אנך במציאות? איזה משפט או לבוא עם ביטחון זה יותר עוזר
אנונימי
תבוא עם ביטחון ופשוט תפתח שיחה ולאט לאט(עם הזמן) תתקרב אליה