התחברות
הרשמה
עשיתי עגיל לפני איזה שבוע באוזן
סתם ככה זה לא כואב אבל כשאני נודעת באוזן העגיל כואב בטירוף ואני מפחדת שזה לא אמור להיות ככה שאני מורחת את המשחה אן משהו זה פשוט אני מרגישה תעגיל ברמות
31 ביולי 2023, 17:26
עגילים
אוזניים
סיכוני פירסינג
2 תשובות
זה אמור להיות ככה
R
Ryan Reynolds
כן זה תמיד ככה
איפה העגיל? בתנוך?
מ
מסוּוגת
באותו הנושא:
עשיתי עגיל באוזן לפני כמה חודשים ובזמן האחרון כואב לי איפה שהעגיל למה זה ומה זה?
עשיתי עגיל באוזן לפני שבוע בדיוק, זה בסדר שהייתי בים היום?
עשיתי עגיל באוזן לפני בערך שבועיים, מתי אני יכול להפסיק לחטאות אותו?
עשיתי לפני שבועים טרגוס ועגיל 2 בכל אוזן ועגיל 3 באוזן אחת ואני רוצה לעשות הליקס ואינסטריאל לפני שנגמר החופש.. לעשות?
עשיתי עגיל רגיל באוזן לפני 3 שבועות..
אם עשיתי עגיל באוזן לפני 20 יום זה בסדר להחליף את העגיל שיש לי לעגיל אחר?
הגיוני שאם עשיתי עגיל לפני יום וחצי(זה העגיל ה3 באוזן הזאת) האוזן עוד עדיין אדומה?
עשיתי עגיל באוזן לפני שבועיים והוא שם לי רפואי אני יכולה להחליף כבר?
אני לפני שבוע עשיתי עגיל שני באוזן ועדיין מאוד כואב לי כשאני נוגעת
עשיתי עגיל באוזן לפני שלושה ימים והאוזן שלי נפוחה וכואבת מה לעשות?
לפני שבוע עשיתי עגיל אחד באף ושתיים באוזניים זה בסדר אם אני אחפוף ?