4 תשובות
לא נוגע
אנונימי
"שלום"
בהתרגשות ואשאל מה איתו אבל אני לא אחבק אותו או אגע בו כי אני שומרת נגיעה זה קשה אבל זה העניין של השליטה עצמית
אם אני שומרת נגיעה אז אני מניחה שכל העסק יעבור במילים
באותו הנושא: