5 תשובות
יש דרייב
ויש גם אפליקצייה שמתקינים על שניהם וזה מעביר דרך בלוטוס
למה בלי גוגל פוטו?
בעיקרון דרך המייל אולי או בתיקייה דרך המחשב
שואל השאלה:
איך קוראים לאפליקציה?
יש הרבה לאחת מהן קוראים "שיבוט טלפון-העברת נתונים" אני אישית לא השתמשתי אבל אחותי כן..
אפשר להעביר למחשב ואז משם לטלפון
אין לי שמץ איך עושים את זה