5 תשובות
יש דרייב
ויש גם אפליקצייה שמתקינים על שניהם וזה מעביר דרך בלוטוס
ויש גם אפליקצייה שמתקינים על שניהם וזה מעביר דרך בלוטוס
למה בלי גוגל פוטו?
בעיקרון דרך המייל אולי או בתיקייה דרך המחשב
בעיקרון דרך המייל אולי או בתיקייה דרך המחשב
שואל השאלה:
איך קוראים לאפליקציה?
איך קוראים לאפליקציה?
יש הרבה לאחת מהן קוראים "שיבוט טלפון-העברת נתונים" אני אישית לא השתמשתי אבל אחותי כן..
אפשר להעביר למחשב ואז משם לטלפון
אין לי שמץ איך עושים את זה
אין לי שמץ איך עושים את זה
באותו הנושא: