12 תשובות
לדעתי שתיהם גרועים אז לא
אנונימית
למה את קוראת לו בשם פשוט תגיד חומוס 2 פול
כן כי זה לא השם שלו
זה לא השם שלו אבל למה את עושה את זה
אנונימית
הוא יתפוצץ
תזהרי
תזהרי
איזה גזענים
וכן זה רע, זה כמו שיקראו לך בשם שהוא לא שלך אלא דומה לשלך
חלאס כבר מה בגלל שהוא ערבי אפשר לקרוא לו איך שרוצים? תתעוררו
וכן זה רע, זה כמו שיקראו לך בשם שהוא לא שלך אלא דומה לשלך
חלאס כבר מה בגלל שהוא ערבי אפשר לקרוא לו איך שרוצים? תתעוררו
אנונימית
תלוי אם זה השם שלו או לא
לא
כן
שמות שונים
שמות שונים
לא
זה כמו שתקראי לעידו עידן, אלה שני שמות שונים למרות שהם דומים באותיות ובאיך שהם נשמעים
מה אותו חרא זה אמנם נשמע דומה אבל זה שני שמות שונים^
אנונימי
באותו הנושא: