6 תשובות
לא בוכים אבל סרט ממש ממש טוב
8/10 .
לא יודע
אני מחכה לביקורת של גיל גולן הגבר
אני מחכה לביקורת של גיל גולן הגבר
אני לא הכי התחברתי היה ארוך מאוד
אנונימי
כןן^^
אני מאוד אהבתי
לא בוכים בו, לפחות אני לא
לא בוכים בו, לפחות אני לא
באותו הנושא: