3 תשובות
לדעתי בבוקר ולאכול נגיד תמר ואגוז לפני כדי שיהיה כוח ואז לאכול ארוחת בוקר
לדעתי אימון בבוקר עם כזה כפית דבש או שתי בננות ואוכל אחרי לוקח
כדאי לאכול לפני האימון משהו קליל לאנרגיה נגיד פרוסת לחם עם ממרח כלשהו, בננה תמר או חטיף אנרגיה
אחרי האימון ארוחה גדולה שכוללת את כל אבות המזון
נגיד חזה עוף ואורז, לחם חביתה וסלט
אין שעה מדויקת לאימון, הכי טוב מתי שנוח לך בכל שעה אפקטיבי
אם את צריכה עוד משהו אני כאן(: