6 תשובות
כי אף אחד לא רוצה להיות שמן..
אנונימי
כל הזמן היו אומרים לי ואוו איזו רזה את.

קודם כל זה היה מעצבן אותי ולא אהבתי שהיו אומרים לי את זה.
הייתי מרגישה כמו שלד כשהיו אומרים לי את זה.
אנונימית
תלוי איך אנשים אומרים את זה
זה תלוי , מי אמר , מתי אמר , איפה אמר , למי ויש עוד כל כך הרבה סיבות אבל זה ממש לא אמור להיות ענייננו
א. זה לא נכון, גם אנשים רזים שאומרים להם שהם רזים יכולים להיעלב..
ב. פשוט הפכו את המילה "שמן" להעלבה..
מאיפה לך שהוא לא נעלב