4 תשובות
פעם אחת קרה לי ותאמת שהכיסאות לידו היו ריקים בהלוך ובחזור הייתה אישה נחמדה, תמיד את יכולה להתלונן לצוות במטוס אם מישהו מתחצף אלייך ויעזרו לך
ואוו תלוי בגודל הפיזי שלהםם, אבל נחמד :)
מעצבן קצת
באותו הנושא: