10 תשובות
חחח יגנובה היא כולה עיגלה את המספר
זה באמת לא ביג דיל
אבל אני מבינה, תנסי לדבר איתה על זה
אבל אני מבינה, תנסי לדבר איתה על זה
שואל השאלה:
למה שתעגל? זה אשכרה לגנוב ממני
ואני ממש בטוחה כי אנחנו לא בטוב וכל השעות האלו היא רק ניסתה לעקוץ אותי
שוב אני אזכיר אפילו שזה כסף וגנבה אני בעיקר מתייחסת לזה שחברה שלי גנבה ושיקרה לי זה לא שעכשיו אני בוכה על ה4 שקל
למה שתעגל? זה אשכרה לגנוב ממני
ואני ממש בטוחה כי אנחנו לא בטוב וכל השעות האלו היא רק ניסתה לעקוץ אותי
שוב אני אזכיר אפילו שזה כסף וגנבה אני בעיקר מתייחסת לזה שחברה שלי גנבה ושיקרה לי זה לא שעכשיו אני בוכה על ה4 שקל
אנונימית
היא באמת עיגלה את המספר
אם הכסף כל כך חשוב לך תריבי ותנתקי קשר
אם הכסף כל כך חשוב לך תריבי ותנתקי קשר
אולי זאת טעות?
אולי היא עיגלה?
לא חושבת שזה בכוונה לגנוב אותך
אולי היא עיגלה?
לא חושבת שזה בכוונה לגנוב אותך
בסדר אולי היא לא זוכרת ממש את המחיר המדויק והיא עיגלה את המספר? מקסימום יצא לך לשלם עליה מתישהו תעגלי גם
אנונימית
שואל השאלה:
אני בטוחנ שזו לא טעות ואני לא מבינה למה אתם עושים מזה שהיא עיגלה משהו בסדר? אם הייתי במקומה הייתי כותבת את הסכום המדוייק
זה עוד עיניין שהקבלה הייתה אצלה ושאמרתי לה לצלם לי אותה והיא לא עשתה את זה וגם בטח היא חושבת שאני לא אדע את התפריט כי רואים אותו רק בעזרת ברקוד אבל אני גם זוכרת וגם יש לי אותו בטלפון
אני בטוחנ שזו לא טעות ואני לא מבינה למה אתם עושים מזה שהיא עיגלה משהו בסדר? אם הייתי במקומה הייתי כותבת את הסכום המדוייק
זה עוד עיניין שהקבלה הייתה אצלה ושאמרתי לה לצלם לי אותה והיא לא עשתה את זה וגם בטח היא חושבת שאני לא אדע את התפריט כי רואים אותו רק בעזרת ברקוד אבל אני גם זוכרת וגם יש לי אותו בטלפון
אנונימית
זה באמת נשמע שהיא עגלה... אם אתן יוצאות הרבה אולי לפעמים היא מעגלת לצד שלך ולפעמים לצד שלה.
אין לך מה להיעלב, תדברי איתה אולי זה אי הבנה
אין לך מה להיעלב, תדברי איתה אולי זה אי הבנה
היא כנראה עיגלה כי היא חשבה באמת שזה 4 שקל וזה לא ביג דיל
אני לא הייתי עושה את זה אבל אני לא חושב שזה משהו לריב בגללו, פשוט תגידי לה בהכי רגוע שיש ששמת לב שהיא הוסיפה כמה שקלים וכנראה שהיא עיגלה או משהו ופעם הבאה את מעדיפה שהיא תגיד לך את הסכום כמו שהוא
אני לא הייתי עושה את זה אבל אני לא חושב שזה משהו לריב בגללו, פשוט תגידי לה בהכי רגוע שיש ששמת לב שהיא הוסיפה כמה שקלים וכנראה שהיא עיגלה או משהו ופעם הבאה את מעדיפה שהיא תגיד לך את הסכום כמו שהוא
כנראה שהיה לה טעות בחישוב או משהו, גם לי זה קרה פעם אחת
באותו הנושא: