5 תשובות
זה לא ממסטל ברמות זה בקטנה אבל ממש להיתמכר אי אפשר אלא אם אתה ממש תלותי בזה כמו סבא שלי וזה חוקי
קודם כל זה חוקי.
זה לא ממסטל זה נותן עירנות ותחושה טובה וזה תלוי כמה לעסת.. כדי שתדע כמה זמן התחושה שלך נמשכת, לדוגמא לעסת חמש שעות אז אתה תהיה עירני במשך כמה שעות וזה בערך דוגמא..
וכן גת מחרמן מאוד בגלל זה גם כל התימנים חרמנים. ומאיץ את כמות הזרע שמתחדשת ומפעיל את האון הגברי. כן מתמכרים לזה, זה כמו סיגריות, אלכוהול, סמים וכדו׳..
אפשר להשיג את זה ממקומות שמגדלים את זה בחממות ובשטחים יש ברחובות, גדרה, ראש העין, בקוע, עזריקם, ובקיצור איפה שיש תימנים יש גת... או אם אתה רוצה סתם גת שהוא לא טוב ויכול לגרום לאסונות ולחירפון אפשר לקנות גת חבשי ואתה הופך ללא נורמלי.
צריך להיזהר בקניית הגת בגלל שאין לדעת במה ריססו אותו ואיך גידלו אותו עם מה וכו׳.. צריך לקנות ממשהו שמוכר למשפחה ויש עוד אנשים שאתה מכיר שאכלו ממנו ותיראה איך הם מתנהגים ומה הם מרגישים.
זה לא ממסטל זה נותן עירנות ותחושה טובה וזה תלוי כמה לעסת.. כדי שתדע כמה זמן התחושה שלך נמשכת, לדוגמא לעסת חמש שעות אז אתה תהיה עירני במשך כמה שעות וזה בערך דוגמא..
וכן גת מחרמן מאוד בגלל זה גם כל התימנים חרמנים. ומאיץ את כמות הזרע שמתחדשת ומפעיל את האון הגברי. כן מתמכרים לזה, זה כמו סיגריות, אלכוהול, סמים וכדו׳..
אפשר להשיג את זה ממקומות שמגדלים את זה בחממות ובשטחים יש ברחובות, גדרה, ראש העין, בקוע, עזריקם, ובקיצור איפה שיש תימנים יש גת... או אם אתה רוצה סתם גת שהוא לא טוב ויכול לגרום לאסונות ולחירפון אפשר לקנות גת חבשי ואתה הופך ללא נורמלי.
צריך להיזהר בקניית הגת בגלל שאין לדעת במה ריססו אותו ואיך גידלו אותו עם מה וכו׳.. צריך לקנות ממשהו שמוכר למשפחה ויש עוד אנשים שאתה מכיר שאכלו ממנו ותיראה איך הם מתנהגים ומה הם מרגישים.
גת זה חוקי... זה ממש לא ממסתל זה מגעיל! זה הופך את השיניים לירוקות וזה בטעם מר מגעיל... ומחרמן אני לא יודעת... בקשר להתמקרות אבא שלי לועס את זה כבר 20 שנה אז כנראה שכן... אתה יכול לגדל את זה בחצר שלך או לקנות מהשוק.
גם זה חוקי.. נראלי יש בסופר:0
לא יודעת לכמה זמן אבל זה ממסטל. ולא הוציאו את זה מהחוק