12 תשובות
קורה לפעמים הכול בסדר
מעלה
הרגת אותי כשכתבת קטנה ושברירית
בנות זה עם חרא לגיטימי
זה נורמלי לגמרי. יש מצב שהבנות מקנאות בך בגלל שאת עם הבנים ובדרך כלל כולן רוצות להיות עם הבנים
יש לי הרגשה שאת עצבנית על איזה ילדה
אמא
לא רוב החברות שלי בנות הכל בסדר
אוף אני כל כך מבינה אותך בנות הן פשוט דרמטיות וכל היום רבות
אנונימית
לא הבנתי זה טרול כדי לתאר מישהי פיקמי?
איזה ספאם
אנונימי
את סבבה לגמרי מה זה נורמאלי למה לא. אם הבנות מקנאות יש סיבה כנראה את יפה מאוד... תקראי לכבוש את 13
באותו הנושא: