5 תשובות
לא רעה, יותר טובה מאלנטריס אך פחות טובה מגנזך אורות הסער לטעמי.
שואל השאלה:
כן בהחלט טוב יותר מאלנטריס ללא השוואה, את גנזך עוד לא קראתי אבל אני יודעת שזאת הסדרה הכי טובה שלו^
התחלה הייתה חמודה, בכלל לא אהבתי את הסוף.
אני נראלי