7 תשובות
לילט
לכתוב לילה טוב לחברה הכי טובה שלי? למה?
אם אני מדברת עם חברה לפני השינה אז כן אבל סתם ככה לא, אני מעדיפה לילה טוב מלילט זה נשמע יותר נורמלי
אני לא כותבת לה כלכך אבל אם כו זה לילה טוב ולב
שואל השאלה:
מה זאת אומרת למה ?
WhW
לילה טוב (שם חיבה)
לילה טוב עם אימוגי לב