5 תשובות
אני לא חושבת שזה עולה כסף
אה זה עולה, לא טוב.
אה זה עולה, לא טוב.
להזמין אמבולנס עולה כסף
אנונימית
זה עולה איזה 800 שקל
ניתן לראות באתר מדא
כן זה עולה כסף והכמות ממש משתנה בין סוג המקרה, סוג האמבולנס, אם זה קרה בבית או ברחוב, אם התפנת לבית חולים או נשארת בבית ואם התפנת לבית חולים התאשפזת או לא
במקרים של אשפוז בבית חולים הקופת חולים אמורה לכסות את התשלום
במקרים שנשארים בבית ולא נוסעים עם האמבולנס זה עולה בערך 200 (בערך)
במקרים של פינוי בלי אשפוז זה יעלה סביב ה700 אני חושבת אבל זה תלוי במרחק של הבית חולים ויש מקרים שהקופח מכסה גם את זה
במקרים של אשפוז בבית חולים הקופת חולים אמורה לכסות את התשלום
במקרים שנשארים בבית ולא נוסעים עם האמבולנס זה עולה בערך 200 (בערך)
במקרים של פינוי בלי אשפוז זה יעלה סביב ה700 אני חושבת אבל זה תלוי במרחק של הבית חולים ויש מקרים שהקופח מכסה גם את זה
באותו הנושא: