4 תשובות
יש לי ידיד שפ וחברה שעומדת להתגייס לשם
להיות מצ זה לא באמת רק לחלק דוחות!! עושים המון מעבר ובקושי נותנים דוחות באמת + תלוי בבסיס שתהי בו
כל עוד תבואי בראש פתוח וגישה חיובית את תוכלי להעביר את השירות בכיף
ותמיד אפשר להחליף תפקיד באמתע אם ממש קשה לך
בתור מישהי שהתמיינה למצח
יש שם כמה תפקידים במצ כמו מפקדת כלואים ולא רק דוחות יש כל מיני
בדרכ מי שמשרת שם סבבה לו
שואל השאלה:
לדעתכם מומלץ ללכת למשטרה צבאית?