6 תשובות
שואל השאלה:
כן אחי היא יפה וואיי אני קונה כזאתת!
וזאת שמעליי את צריכה ללחוץ למעלה בצד ימין skip ad
כן אחי היא יפה וואיי אני קונה כזאתת!
וזאת שמעליי את צריכה ללחוץ למעלה בצד ימין skip ad
אנונימי
מכוערת
לא אהבתי
חמודה רצח רק בשחור..
דבילית -_-
אני לא רואה את החולצה