8 תשובות
התחלתי ללכת הלוך חזור של מרחק קטן בסביבות ה20 פעם חחח
אנונימית
שמעתי מוזיקה אפלה אלקטרונית קודרת מכנית
אנונימית
אממ פשוט הלכתי לישון
דברתי כיסא וצרחתי עד שלא היה לי קול חודש ( וזה לא קשור לזה שאני מהר נייהית צרודה)
רקדתי
אנונימית
הכי גרוע זרקתי חפץ שאני אוהבת כאילו לשבור אבל לא, אין לי בעיות עצבים
לא קיצוני אבל נשכתי את עצמי ממש חזק
אנונימית
שברתי חלון זכוכית קטן
אמרתי להורים שלי שיחזרו הביתה בלעדיי מקמפינג משפחתי