39 תשובות
זה הסלקטור אחי
שואל השאלה:
לא סלקטור זה בהולנד יש פה מלא מעל שתי מטר
אנונימי
דאדי אישיוז..
הם באמת חתיכים
כי הם ראיין גוסלינג
y_
כי הם הכי מושכים
אנונימית
כי לרוב הבנות אוהבת גברים שגדולים מהן פיזית
^אז אותו דבר לגבי נמוכים
אז מנ אתה מתבכיין יגמד
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא גמד אני 1.81 פשוט בהולנד כל הגברים מעל מטר תשעים אז אני מרגיש פה נמןך
אנונימי
בדיוק אחי בנות מוצאות גבוהים יותר מושכים בדיוק כמו שאנחנו מוצאים בנות רזות יותר מושכות, זה ביולוגיה אובלוציונית יש להן אינטרס דרוויני לבחור מישהו יותר גבוה כי הוא כנראה יותר חזק פיזית ואנחנו נמשכים לבנות רזות כי זה מתקשר לנו לצעירות, פוריות וסיכון נמוך יותר למחלות, זה נמצא אצלנו עמוק עמוק בגנים
טיפשות
אנונימית
כי חשוך והדבר היחיד שמבינים זה הגובה
כי גבר גבוה זה מושך וגבר נמוך זה פחות מושך
כי להם יש את הכי גדול
אנונימי
לא כולן ככה, אני מעדיפה נמוכים
אנונימית
שטויות, שמנות לא מושכות בעיקר בגלל יחס מותניים-יריכיים וקפלים שומן שמזכירים קלפים של זקנה.
לשתי הסיבות האלה יש הסבר אבולוציוני
שואל השאלה:
אגב בנות שמנות קשה להן להכנס להריון
אנונימי
יחס מותניים-ירכיים של 0.7 אצל אישה ו-0.9 אצל גבר מביאים לבריאות, ואף לפוריות. לנשים עם יחס של 0.7 יש אסטרוגן באיכות הגבוהה ביותר והן פחות רגישות למחלות כמו סוכרת, ליקויים במחזור הדם וסרטן השחלה.
ילדים להורים שמנים יש פחות אייקיו בממוצע, זה פוגע בגנים של הזרע ואולי גם הביצית
שואל השאלה:
תקראי קצת יש להן סיכוי גבוה לסוכרת בהריון ולכשל^
אנונימי
לשאלה, כנראה הם נראים טוב חוץ מהגובה שלהם

ותודה על הדאגה לשמנות והפוריות שלהן, לא עניין שלכם אם אתם לא נמשכים תרדפו אחרי הרזות אל תמציאו לי תירוצים שזה בגלל שלהיות שמן זה לא טוב
העולם היה יותר טוב לכולנו ללא שמנים
מסכן חסר ביטחון
צריך תמיכה?^
^^לשמנים לפחות יש רגישות בדרכים מסוימות
תראו מי תוקף ומקלל, ואני החסר ביטחון
שואל השאלה:
תראו שכל המחלות הגורמי סיכון שלהם זה השמנת יתר
סוכרת
לחץ דם
עישון
אנונימי
זה מכביד(תרתי משמע) על מוסד הבריאות, הרבה כסף יורד לאסלה במקום ללכת למקומות שיקדמו את האנושות.
עולם עם פחות מחלות הוא לא עולם יותר טוב?
לכולם יש שליטה על הפה שלהם
וואלה כע נראה שהביטחון שלך באמאמא של הרצפה כי אתה מוציא את התסכול שלך על כמה אחרים נראים פחות טוב, באמאשלי אתה דביל כי להיות שמן זה לא קללה ולא מחלה, זה מצב פיזי מסוים שאין לך תמיד שליטה עליו כמו חצקונים בגיל ההתבגרות, להמון זה מגיע מגנים או הורמונים או מצב נפשי שגורם לאכילה מוגברת או לא לזוז הרבה. אני מתמודדת עם שלושת המצבים ואני יכולה להבטיח לך שהעולם לא היה יותר טוב בלעדיי. אין לך שום אבל שום סיבה להגיד דבר כזה בחיים. אתה יכול להרוג מישהו באמת. תתבייש ילד דוחה תתבגר
^^^^^^^ לא ידעתי שעישון עצמו זה מחלה אבל תודה
וגם המחלות האלה עוברות בתורשה. יאללה חלאס עם זה בחייאת אתם לא קוראים מה אתם כותבים
^^^^^^^^ אתה מכביד על האייקיו הממוצע של בני האדם והרבה כסף יורד לאסלה במטרה לחנך אנשים כמו שצריך שיקדמו את האנושות
"עולם עם פחות מחלות הוא לא עולם יותר טוב?"

זה גם מה היטלר חשב על היהודים אז כל הכבוד לך תקים מפלגה אני מאחלת לך הצלחה
כי זה מה שרוב הנשים רואות כמושך.
מותר להעדיף אל תעלב גם אתה תקבל את ההזדמנות שלך
אנונימי
שואל השאלה:
כי שמנות לא מושכות^
אנונימי
sup אתה מדבר שטויות פעם שמנות היו נחשבות מושכות
מה שכתבתי לא היה קרוב להשוואה
השוויתי את הדעה שלך לדעה של היטלר.
אתה שונא אנשים סתם על איך הם נראים
וכן, שונא, לפי התבטאויות שלך.
מה נסגר למה לשנוא ככה אנשים רק על איך הם נראים? למה להגיד שעדיף עולם בלי שמנים? אולי עדיף שלא יהיו אנשים שידברו כמוך? חשבת על זה?
את משווה יהודים לשמנים?
להיות שמן מדעית זה לא בריא, להיות שמן זה פתיר.
ללבוש כיפה לא יעלה לך את הסיכויים לסוכרת.
היטלר.....