3 תשובות
300 לשנה
אנונימי
^מחזק תקנה את הדחוקה זה עוד איזה מאה שקל לשנה ואתה מקבל כל השנה משחקים שמתחלפים כל חודש המשחקים ממש סבבה וזה כם תכלס יותר זול בגלל שבמקום לקנות כל פעם משחק אתה משחק באיזה 20 משחקים במאה שקל
זה ממש תלוי איזה אם אתה רוצה מנוי משופר לסוני תקנה את הextra זה ממש שווה הdelux זה סתם יותר כסף
באותו הנושא: