7 תשובות
עדיף לך לסיים עם תאוריה ואחר כך שיעורי נהיגה.
יש חלק שעוזר להם לקלוט מהר יותר את התיאוריה תוך כדי שילוב של שיעורי נהיגה.
אני התחלתי אחרי שעשיתי תיאוריה
העיקר שיהיה לך תאוריה לפני המבחן פנימי.
שואל השאלה:
בעיקרון אני יכולה להתחיל שיעורים ותוך כדי לעשות תיאוריה. מותר עד 10 או 9 שיעורים בלי תיאוריה
שואל השאלה:
^^ אני עושה אני פשוט יודעת שגם את התיאוריה הבאה אני לא אעבור
אז תעשי עוד מבחנים שאת שתעברי 10 רצוף ככה ואז תגשי
זה לא שעדיף לך, ככה זה עובד פשוט
לא מומלץ סתם עושה סלט, תעשי מבחנים באפלקציה ככה תדעי אם את מוכנה לפני פשוט