11 תשובות
תעיף את החברים האלה מהחיים שלך. הם לא אמיתיים.
או שפשוט תדבר אעתם על זה ותראה לאן זה הולך. אם זה לא משתנה- תנתק קשר
או שפשוט תדבר אעתם על זה ותראה לאן זה הולך. אם זה לא משתנה- תנתק קשר
שואל השאלה:
אבל אין לי עוד חברים חוץ מהם
אבל אין לי עוד חברים חוץ מהם
אנונימי
^עדיף להיות לבד מאשר איתם.
שואל השאלה:
אוקיי תודה
אוקיי תודה
אנונימי
^תעדכן מה עשית בסוף
כנראה הם לא יודעים ליזום מפגשים, אני הייתי לוקחת את זה כמחמאה כי זה אומר שאני החברה הכיפית, אבל יכול להיות שהם גם סתם רעילים וכדאי שתדבר איתם על זה
בוא נכיר אז
שואל השאלה:
אחד מהם התחיל שיחה כמה דקות אחריי השאלה הזו אז אני לא יודע מה לחשוב יותר
אחד מהם התחיל שיחה כמה דקות אחריי השאלה הזו אז אני לא יודע מה לחשוב יותר
אנונימי
^תדבר איתו על זה. זה בדיוק הזמן!
שואל השאלה:
הם אמרו שסתם ביאסתי את האווירה עכשיו ושהם פשוט לא אוהבים להתחיל שיחות
הם אמרו שסתם ביאסתי את האווירה עכשיו ושהם פשוט לא אוהבים להתחיל שיחות
אנונימי
^אז הכל טוב. כל עוד אתה פותח שיחות והם זורמים עם זה אז זה סבבה לגמרי.
באותו הנושא: