3 תשובות
מחברת. מרגיש יותר טבעי
אני כותבת גם במחברת וגם במחשב(לא בוורד כי תמיד נמחק לי, אני כותבת בדוקס)
ספציפית ספר הייתי כותב בוורד.
לגבי החשש שהקובץ ימחק, פשוט דואגים לשמור את הקובץ העדכני כל שעה.
לגבי החשש שהקובץ ימחק, פשוט דואגים לשמור את הקובץ העדכני כל שעה.
באותו הנושא: