10 תשובות
אני הייתי מדריכת שכבג השנה (גם בקרמבו), אני גם חשבתי שזה מוזר לעשות פעולת רבין לשכבג אבל בכל זאת העברתי פעולה בנושא כי הרגיש לי מאוד חשוב והאמת שאני ממש שמחה שבסוף העברתי אותה, כי הפעולה באמת זרמה והיה דיון מאוד יפה ומכבד והם לקחו המון מהפעולה
שואל השאלה:
ולא היה איזה בעיה אחר כך? מרגיש לי מפחיד לדבר איתם על רצח של אדם מסוים.. כמו שאמרתי אני יותר מכוונת לנושא אהבת חינם וזה אבל גם לא רוצה להתעלם מרצח רבין לגמרי, אני כאילו אפתח בלדבר על רצח רבין ומשם אכוון את זה לנושא של אהבת חינם במקום שנאת חינם
אנונימית
לא לא הייתה שום בעיה עם זה אחר כך, אני גם עשיתי משהו דומה כמוך וזה עבד מצויין
שואל השאלה:
מהמם תודה רבה ❤
אנונימית
שמחתי לעזור, פה תמיד
שואל השאלה:
אותה שאלה לגבי יום הזיכרון ויום השואה (וגם יום העצמאות האמת).. עשית פעולות עליהם? אם כן איך? יום הזיכרון ויום העצמאות היו באותה פעולה או כל אחד בנפרד? גם זה משהו חשוב..
אנונימית
יותר נתתי דגש בפעולה הזאת על יום הזיכרון כי בסוף הפעולה עשינו טקס סניפי אז לא ממש דיברתי על יום העצמאות אבל כן אמרתי משפט סיכום שפותח את יום העצמאות
שואל השאלה:
הפעולה יצאה על יום הזיכרון כאילו?
כי אני חושבת לעשות פעולה על יום העצמאות (אולי אחרי יום העצמאות) ולשלב בה את הערך אני ישראלי
אנונימית
שואל השאלה:
^^תכננתי לעשות פעולה שמתחילה ברבין ומה מי מו ואז להכנס לשיחה על אהבת חינם ושנאת חינם.. פעולה על ללכת עם העדר בניתי מערך שלם על זה שמתחיל במשחק שמבוסס על הניסוי של אש (אם את מכירה)
אנונימית
שואל השאלה:
ולגבי זה שאני לא מדריכה לבד, כרגע אני מדריכה לבד. אני בסניף קטן וחדש שנפתח השנה ואני מדריכה לבד, יש עוד מדריכה אחת שתדריך שכבצ.. ואני לא בונה עדיין מערכי פעולות של ממש (כן יש כמה כמו מה שכתבתי לך) אבל אני בעיקר צריכה מטודות ואז בתחילת שנה אני אבנה פעולות לפי זה
אנונימית