7 תשובות
אמאלה עד שקלטתי^^
שואל השאלה:
ההורים שלי גרים בישראל פשוט יש להם דירה בברלין אבל זה איזה חצי שעה במיטרו מהמכללה
תראה, זו בחירה שלך. אני הייתי גר במעונות בשביל החוויה הסטודנטיאלית, אבל כמובן יש המון יתרונות בלגור בדירה של ההורים שלך. אז תחליט מה אתה מעדיף.
אנונימי
אם הדירה בברלין והלימודים בהיידלברג, חד משמעית לגור בהיידלברג. הערים האלה נמצאות בצדדים כמעט הפוכים של גרמניה. היידלברג גם מהממת, בטוחה שתאהב. ברלין להיידלברג זה באמת לא מסע שאפשר לעשות כל יום.
^לול
עם ההורים
לגור עם ההורים למה חללים סגורים זה לא טוב בגרמניה
מה שיהיה לך יותר נוח