65 תשובות
לא לכל בת יש מלא הפרשות
אנונימית
לכל אחת יש כמות שונה של הפרשות
אנונימית
תחתוניות גורמות להפרשות להיות יותר גדולות ובגלל זה אני לא משתמשת
ומתי שהפסקתי יש לי קצת הפרשות
ומתי שהפסקתי יש לי קצת הפרשות
אנונימית
^בדיוק באתי להגיב את זה..
אנונימית
שואל השאלה:
ואחרי כמה זמן בערך ההפרשות נרגעו?
ואחרי כמה זמן בערך ההפרשות נרגעו?
אנונימית
אם זה מגעיל אותך אז תחזרי לתחתוניות אין מה לעשות
לי אישית אין הפרשות כמעט
אנונימית
^^^כמה ימים זה יכול להיות גם שבוע הכל תלוי בקצב של הגוף שלך
אנונימית
אני לא שמה כבר כמה שנים ומאז שהפסקתי לשים גם ההפרשות כמעט הפסיקו
התחתוניות מגרות את האיזור כדי שיהיו עוד הפרשות
התחתוניות מגרות את האיזור כדי שיהיו עוד הפרשות
אני שמה תחתוניות אבל כבר לא שמתי כמה פעמים וזה היה ממש בסדר כי יש לי כמות קטנה של הפרשות זה שונה אצל כל אחת..
כמו שרשמו לפני, הפסקתי מפני שתחתוניות מגבירות את כמות ההפרשות, בנוסף הן גורמות לריח רע באיזור ולא בריאות כלל.
אם תפסיקי, בהתחלה כמות ההפרשות תישאר כרגיל אך עם הזמן הן פוחתות משמעותית.
אם תפסיקי, בהתחלה כמות ההפרשות תישאר כרגיל אך עם הזמן הן פוחתות משמעותית.
שתדעי שתחתוניות זה לא בריא , וזה מגביר הפרשות
זה קשה "להגמל" מזה אבל זה אפשרי
אני מעולםם לא שמתי וזה מעולם לא היה בעיה או משהו שהפריע לי
זה קשה "להגמל" מזה אבל זה אפשרי
אני מעולםם לא שמתי וזה מעולם לא היה בעיה או משהו שהפריע לי
לרןב הבנות יש הפרשות ואת יכולה פשוט לשים תחתןנים רגיל ואחרי זה לשטוף אותן.
או - לקנות את התחתנות של מודי בודי האלה שבופגות מחזור והפרשות זה נוח ממש
או - לקנות את התחתנות של מודי בודי האלה שבופגות מחזור והפרשות זה נוח ממש
לא יוגעת אני לא מסוגלת שלא לשים זה מגעיל מידי אחרי זה ורטוב ואין לי כוח להחליף תחתון כל שעתיים
אנונימית
אזה הפרשות אימאלה איכסה זה הפרשות של מחזור או סתם? הצילו
אנונימי
מכונת כביסה.
הפסקתי לשים אותם כי זה עשה לי דלקת...
תאמת יש לי הפרשות אבל לא ממש הרבה וכן יש ימים שזה קשוח ואז או שאני מחליפה תחתונים או שאני נשארת איתם אחרי כמה זמן כבר לא שמים לב ולא מרגישים, אבל רוב הימים יש לי די מעט אז לא מפריע
בכביסה אני שמה על התחתונים סבון ואז הם יוצאים בלי כתם
והסיבה שאני בלי תחתוניות (פעם הייתי)
זה כי זה היה לי ממש לא נוח הפריע לי כל הסמן התקלף ונדבק לי לעור ולשיערות היה נורא
אה ואני מסכימה עם די פשוט די
בכביסה אני שמה על התחתונים סבון ואז הם יוצאים בלי כתם
והסיבה שאני בלי תחתוניות (פעם הייתי)
זה כי זה היה לי ממש לא נוח הפריע לי כל הסמן התקלף ונדבק לי לעור ולשיערות היה נורא
אה ואני מסכימה עם די פשוט די
יש לי קצת הפרשות, וזה יורד בכביסה
אנונימית
תורידי לכמה זמן ותשארי ככה, תחתונית גם גורמת לך להסריח יותר..
אני פשוט עצלנית
אנונימית
שמעי אין לי הרבה הפרשות וזה בזכות זה שאני לא שמה תחתוניות.. וגם אם יש קצת בסוף היום אני פשוט שוטפת את זה ולמחרת זה יבש
עדיף לא לשים תחתונים בכלל. זה גורם לגירודים ופטרייה בנרתיק עדיף ממש לא לשים.
אני מעולם לא שמתי והכל סבבה. יש לי הפרשות קטנות ואם הכל תקין ככה זה צריך להיות לכל אחת. אם יש הפרשות מאוד גדולות זה יכול להיות קשור לחוסר איזון הורמונלי או בעיה רפואית שצריכה להיבדק.
אני מעולם לא שמתי והכל סבבה. יש לי הפרשות קטנות ואם הכל תקין ככה זה צריך להיות לכל אחת. אם יש הפרשות מאוד גדולות זה יכול להיות קשור לחוסר איזון הורמונלי או בעיה רפואית שצריכה להיבדק.
שאני בבית עם התחתונים בלי תחתונית אין לי הפרשות אבל שאני יוצאת לבחוץ זה מתחיל, לא יודעת למה.
אנונימית
אנונימי מבולבל
לנשים יש הפרשות גם בלי קשר למחזור
חחח
לנשים יש הפרשות גם בלי קשר למחזור
חחח
אנונימית
איכסוש זה דם או שזה סתם רפש?
אנונימי
רפש
לא דם
רפש נקרא לזה
רפש נקרא לזה
אנונימית
שנים הייתי כל הזמן עם תחתוניות והיה לי מלא הפרשות, מלא בקטע שהיה נוזל לי לפעמים על הרגליים ופחדתי ללכת ככה לבית ספר שלא יראו על המכנסיים או שלא אשב וההפרשות ירדו לכיסא (קרה לי כמה פעמים) ואז בחופש גדול אחד נראה לי פשוט הפסקתי לשים וזה נחלש עם הזמן. תמיד יש הפרשות גם אם לא שמים לב אבל עכשיו אני הולכת בלי תחתוניות וההפרשות ממש לא מפריעות לי ולא עוברות למכנסיים אפילו קצת. תחתוניות פשוט ממש מגבירות את ההפרשות צריך פשוט להפסיק ועם הזמן זה מסתדר
אנונימית
לי יש הפרשות ולא אכפת לי שזה נשאר בתחתונים
איזה צבע?
אנונימי
^^ בול
יש אבל לא ברמה של תחתונית
^^^שקוף כזה לפעמים צהבהב נראה לי
בנימה זו מישהו.י רוצה רמי עכשיו?
בנימה זו מישהו.י רוצה רמי עכשיו?
אנונימית
עם תחתוניות היה לי הרבה ברגע שהפסקתי לשים זה היה אותו דבר בערך ואחרי שבועיים זה הפסיק לגמרי
אנונימית
קטדם כל יש בנות שיש להן ממש ממש קצת
ודבר שני
שאת שמה תחתונית את חונקת תמקום וזה גורם ליותר הפרשות
אבל יכול להיות שגם בכללי יש לך הרבה אז זה לא כזה משנה
ודבר שני
שאת שמה תחתונית את חונקת תמקום וזה גורם ליותר הפרשות
אבל יכול להיות שגם בכללי יש לך הרבה אז זה לא כזה משנה
בכל מקרה ההפרשה נספגת בתחתונים אחרי טיפה זמן ואני לא מרגישה אותה, אם יש הפרשה ממש גדולה שלא נספגת אני מנגבת עם נייר או משהו את התחתונים וזה ממש סבבה
זה יכול להיות מוזר בהתחלה אבל בכל מקרה גם אם את עם תחתוניות את כל היום מרגישה את ההפרשות
חוץ מזה שהתחתוניות רק מעודדת את ההפרשות ואני לא סובלת את ההרגשה של התחתוניות זה סתם מרגיש יותר מדי עבה במקום תחתונים וזהו
זה יכול להיות מוזר בהתחלה אבל בכל מקרה גם אם את עם תחתוניות את כל היום מרגישה את ההפרשות
חוץ מזה שהתחתוניות רק מעודדת את ההפרשות ואני לא סובלת את ההרגשה של התחתוניות זה סתם מרגיש יותר מדי עבה במקום תחתונים וזהו
אני בלי, כל שניה הולכת לשירותים וזה מעצבן
תחתניות על בסיס יום יומי (גם לא במחזור) יכול לגרום ליותר הפרשות ואפילו לריח לא נעים
עדיף לי להתמודד עם מה שיש מה שנקרא.
וזה לא מגעיל, זה הגוף שלי, וזה משהו טבעי שהוא מייצר, מה יותר טבעי מזה 3> אז הכל בסדר
עדיף לי להתמודד עם מה שיש מה שנקרא.
וזה לא מגעיל, זה הגוף שלי, וזה משהו טבעי שהוא מייצר, מה יותר טבעי מזה 3> אז הכל בסדר
תחתונית? אני שמה פד יומי זה אותו דבר?
בנות זה איכסה פויה אני נורא שמח שנולדתי עם איבר מין זכרי
לא אכחיש אין לי מושג על מה המינוסים בדיוק כמו שנזלת ודם זה מגעיל אז גם שפיך ומחזור כאילו בואו אתן לוקחות את זה קצת בקיצוניות לא אומר שאני אדעל ממך אם את במחזור אבל מה שיוצא זה איכסה פויה
לא אכחיש אין לי מושג על מה המינוסים בדיוק כמו שנזלת ודם זה מגעיל אז גם שפיך ומחזור כאילו בואו אתן לוקחות את זה קצת בקיצוניות לא אומר שאני אדעל ממך אם את במחזור אבל מה שיוצא זה איכסה פויה
^אתה ה!מו אז?
אם לא אתה תצטרך לגעת לה שם ככה או ככה
אם לא אתה תצטרך לגעת לה שם ככה או ככה
אנונימית
יש תחתונים לא צמודים
לכל אשה יש וגינה שונה ולכן ההפרשות גם יהיו שונות. פחות או יותר, תכיפות, צבע וריח.
אני הייתי ממליצה בכל מקרה לרדת משימוש יומיומי של תחתוניות כי הן חוסמות את האוורור של המקום ועלולות לגרום לגירוי/ריח לא נעים וליצירה תכופה יותר של הפרשות כתוצאה.
אני הייתי ממליצה בכל מקרה לרדת משימוש יומיומי של תחתוניות כי הן חוסמות את האוורור של המקום ועלולות לגרום לגירוי/ריח לא נעים וליצירה תכופה יותר של הפרשות כתוצאה.
יש לי תמיד אחרי מחזור ולפניי אבל קצת
וכמה ימים לפני מחזור יש לי מלא
וכמה ימים לפני מחזור יש לי מלא
אנונימית
למה זה בחמות זה הפרשות חברים
אנונימית
אני תמיד עם זה מה אני יעשה קצת מגרד סובלים
שמעתי שיש בחנויות טבע כמו ניצת הדובדבן תחתוניות שעשויות מ100 אחוז כותנה טבעית שזה לא אמור לעודד הפרשות ,או עוזר להפחית אותם.אני לא ניסיתי אבל פעם שמעתי בנות פה שהמליצו..אבל זה יקר בטירוף הסתכלתי באתר של ניצת הדובדבן 24 יחידות של תחתוניות מאה אחוז כותנה עולה 23 שקל!! ותחתוניות מגן תחתון של קוטקס 60 יחידות אלו שהם סינטטים/חצי סינטטים עולים בערך 23 שקל בסופר פארם.
צירפתי לכם קישור לקניה של התחתוניות הטבעיות באתר ניצת הדובדבן
צירפתי לכם קישור לקניה של התחתוניות הטבעיות באתר ניצת הדובדבן
לי אין בקושי למזלי
מדי פעם
פעם בחמש חודשיים
אז יש לי הרבה
ואז זה נדבק לשיערות ולעור וזה ממש ממש כואב אז אני גוזרת את השיערה
במקום לתלוש אותה בכאב בשביל להוריד
מדי פעם
פעם בחמש חודשיים
אז יש לי הרבה
ואז זה נדבק לשיערות ולעור וזה ממש ממש כואב אז אני גוזרת את השיערה
במקום לתלוש אותה בכאב בשביל להוריד
אנונימית
^הומו זה כן קללה אם אתה נעלב :)
אנונימי
זה תלוי אצלי לקח לי גם מלא זמן להוריד את התחתוניות לגמרי כל גוף והתחושות שלו גם ברגע שהגוף שלך מתרגל לתחתונית הוא מתחיל להפריש בטבעי אנחנו לא אמורות להפריש על התחתון
תחתוניות גורמות ליותר הפרשות
ברגע שתפסיקי זה ירד בהדרגה
ברגע שתפסיקי זה ירד בהדרגה
אנונימית
עד עכשיו לא ידעתי מזה הפרשות, בדקתי בגוגל, במאמר " הכל על תחתוניות"
הוא מסביר, איך להפחית אותם וכל זה.
אגב לי בשירותים יש שפיצר קטן לטוסיק, שאחרי שאני בשירותים אני שוטפת איתו ומנגבת, ממש מוצלח.
אולי בגלל זה אני לא הרגשתי את ההפרשות שלי
הוא מסביר, איך להפחית אותם וכל זה.
אגב לי בשירותים יש שפיצר קטן לטוסיק, שאחרי שאני בשירותים אני שוטפת איתו ומנגבת, ממש מוצלח.
אולי בגלל זה אני לא הרגשתי את ההפרשות שלי
אנונימית
"למה כדאי להפסיק להשתמש בתחתוניות?
הפסקת השימוש בתחתוניות- מאמר
תחתוניות חד פעמיות הפכו לפתרון נפוץ עבור נשים שחוות הפרשות מהנרתיק או הכתמה קלה. למרות שהן יכולות להציע הקלה זמנית, שימוש ממושך בתחתוניות יכול להוביל לבעיות בריאותיות רבות. אז מה הופך תחתוניות חד פעמיות לדבר לא בריא ומה ניתן לעשות על מנת לשמור על בריאות הנרתיק?
ה-ph הטבעי של הנרתיק שלנו
לנרתיק שלנו יש סביבה חומצית טבעית שתפקידה הוא להגן על הנרתיק מפני חיידקים וזיהומים שונים. אצל כל אישה רמת ה-ph יכולה להיות מושפעת מכמה גורמים, כולל שינויים הורמונליים, פעילות מינית, תזונה וחשיפה לכימיקלים ומוצרים שונים. כאשר רמת ה-ph מופרעת, יכול להיווצר מצב בו יש צמיחת יתר של חיידקים בנרתיק והופעת פטריה וגינאלית הידועה כקנדידה.
איך תחתוניות פוגעות בבריאות הנרתיק
תחתוניות חד פעמיות יכולות לפגוע ברמת ה-ph הטבעית שלנו בדרכים שונות. ראשית, הן מיוצרות מחומרים סינטטיים שאינם מנדפים ולא מאפשרים לעור שלנו לנשום. סביבה חמה ולחה היא אידיאלית לגדילת חיידקים מזיקים. בנוסף, הדבק אשר נמצא בחלקה התחתון של התחתונית ומאפשר הצמדה שלה לתחתונים עלול לגרום לגירוי בעור. שימוש ממושך במגני תחתון עלול להוביל להתפתחות וגינוזיס חיידקי, זיהום נרתיק המתאפיין בגרד, צריבה והפרשה לא תקינה.
הפרשות לא מזיקות
הפרשות מהנרתיק הן חלק טבעי ממערכת הרבייה הנשית. תפקידן של ההפרשות הוא לשמור על היגיינת הנרתיק ולהגן עליו מפני זיהומים. כמות ההפרשה, המרקם שלה ואף הריח שלה משתנה בין אישה לאישה. הפרשה תקינה מהנרתיק לרוב תהיה בגוון שקוף או לבן ולא יתלווה לה ריח חזק. עם זאת, אם את חווה שינוי בגוון ההפרשה ובריח שלה חשוב לפנות לרופא על מנת לקבל טיפול.
איך תשמרי על הנרתיק שלך?
דבר ראשון הוא להפסיק את השימוש בתחתוניות חד פעמיות על בסיס יומי. תחתונים מכותנה אורגנית מאפשרים לעור לנשום ומונעים התפתחות בקטריות אשר עשויות להשפיע על ההפרשות מהנרתיק. בניגוד למה שנשים רבות נוטות לחשוב, שטיפה אינטימית למעשה פוגעת באיזון החיידקים בנרתיק.
לסיכום, מגני תחתון חד פעמיים אולי שומרים על התחתונים שלנו נקיים אך למעשה יכולים לפגוע בבריאות הנרתיק שלנו. חשוב מאוד לשים לב להפרשות שלנו ולשינויים בהן. בכמה צעדים פשוטים, כל אישה יכולה לשמור על סביבה נרתיקית בריאה ולמנוע התפתחות של חיידקים ומצבים אשר יובילו לחוסר נוחות מתמשך."
הפסקת השימוש בתחתוניות- מאמר
תחתוניות חד פעמיות הפכו לפתרון נפוץ עבור נשים שחוות הפרשות מהנרתיק או הכתמה קלה. למרות שהן יכולות להציע הקלה זמנית, שימוש ממושך בתחתוניות יכול להוביל לבעיות בריאותיות רבות. אז מה הופך תחתוניות חד פעמיות לדבר לא בריא ומה ניתן לעשות על מנת לשמור על בריאות הנרתיק?
ה-ph הטבעי של הנרתיק שלנו
לנרתיק שלנו יש סביבה חומצית טבעית שתפקידה הוא להגן על הנרתיק מפני חיידקים וזיהומים שונים. אצל כל אישה רמת ה-ph יכולה להיות מושפעת מכמה גורמים, כולל שינויים הורמונליים, פעילות מינית, תזונה וחשיפה לכימיקלים ומוצרים שונים. כאשר רמת ה-ph מופרעת, יכול להיווצר מצב בו יש צמיחת יתר של חיידקים בנרתיק והופעת פטריה וגינאלית הידועה כקנדידה.
איך תחתוניות פוגעות בבריאות הנרתיק
תחתוניות חד פעמיות יכולות לפגוע ברמת ה-ph הטבעית שלנו בדרכים שונות. ראשית, הן מיוצרות מחומרים סינטטיים שאינם מנדפים ולא מאפשרים לעור שלנו לנשום. סביבה חמה ולחה היא אידיאלית לגדילת חיידקים מזיקים. בנוסף, הדבק אשר נמצא בחלקה התחתון של התחתונית ומאפשר הצמדה שלה לתחתונים עלול לגרום לגירוי בעור. שימוש ממושך במגני תחתון עלול להוביל להתפתחות וגינוזיס חיידקי, זיהום נרתיק המתאפיין בגרד, צריבה והפרשה לא תקינה.
הפרשות לא מזיקות
הפרשות מהנרתיק הן חלק טבעי ממערכת הרבייה הנשית. תפקידן של ההפרשות הוא לשמור על היגיינת הנרתיק ולהגן עליו מפני זיהומים. כמות ההפרשה, המרקם שלה ואף הריח שלה משתנה בין אישה לאישה. הפרשה תקינה מהנרתיק לרוב תהיה בגוון שקוף או לבן ולא יתלווה לה ריח חזק. עם זאת, אם את חווה שינוי בגוון ההפרשה ובריח שלה חשוב לפנות לרופא על מנת לקבל טיפול.
איך תשמרי על הנרתיק שלך?
דבר ראשון הוא להפסיק את השימוש בתחתוניות חד פעמיות על בסיס יומי. תחתונים מכותנה אורגנית מאפשרים לעור לנשום ומונעים התפתחות בקטריות אשר עשויות להשפיע על ההפרשות מהנרתיק. בניגוד למה שנשים רבות נוטות לחשוב, שטיפה אינטימית למעשה פוגעת באיזון החיידקים בנרתיק.
לסיכום, מגני תחתון חד פעמיים אולי שומרים על התחתונים שלנו נקיים אך למעשה יכולים לפגוע בבריאות הנרתיק שלנו. חשוב מאוד לשים לב להפרשות שלנו ולשינויים בהן. בכמה צעדים פשוטים, כל אישה יכולה לשמור על סביבה נרתיקית בריאה ולמנוע התפתחות של חיידקים ומצבים אשר יובילו לחוסר נוחות מתמשך."
אפשר לשים נייר
כמו בשואה
כמו בשואה
אין הרבה ואני מחליפה תחתונים אם מתלכלך לא יקרה כלום
^^^^^^^ברו הומו זו לא קללה ועובדתית הפרשות זה מגעיל בדיוק באותה מידה שנזלת ושפיך סה מגעיל
תנסי לקנות תחתוניות טבעיות בלי חומרים כימיקלים להשתמש בהם חודש חודשים ולראות אם זה יפסיק..
בתחתוניות לא טבעיות יש חומר שמגביר את ההפרשות אז אולי בגלל זה יש לך הרבה
בתחתוניות לא טבעיות יש חומר שמגביר את ההפרשות אז אולי בגלל זה יש לך הרבה
אנונימי
בגלל התחתוניות מגרד שם ממשש
ואין לי הרבה הפרשות
ואין לי הרבה הפרשות
אני כבר בערך שנה בלי,ואין לי הפרשות בכלל
היה בהתחלה די קשה אבל עם הזמן אין כלום
היה בהתחלה די קשה אבל עם הזמן אין כלום
יש אבל מתרגלים להיות עם זה ככה ופשוט מכבסים
אנונימית
והתחתונות יוצרות לחות וזה מגביר את הריח הרע
וואי בנות שאומרות על תחתוניות אורגניות מ100 אחוז כותנה לא להגיד סתם! (כאחת שמשתמשת רק באורגניות). ברור שזה יותר טוב בהרבה מתחתוניות רגילות (בעיקר מבושמות) אבל תחתוניות זה לא לשימוש יומיומי!!!! שמים במחזור ואם לפעמים יש יום של הפרשות כבדות פתאום אז אפשר אבל לא שמים תחתוניות כל יום.
פשוט יום אחד תפסיקי לשים תחתוניות ובהתחלה כן יהיו הרבה הפרשות אבל ממש לר לשים תחתונית זה רק יהרוס! פשוט מחליפים תחתונים אם זה ממש מפריע או שנגיד בלילה לישון בלי כדי לבזבז פחות תחתונים ואחרי כמה זמן זה פשוט יתאזן לבד ויהיו לך מעט מאוד הפרשות. ברור שזה מעצבן וקשה אבל ממש שווה את זה. ועוד טיפ תשתדלי לשים רק תחתוני כותנה זה גם עוזר קצת להפחית הפרשות
פשוט יום אחד תפסיקי לשים תחתוניות ובהתחלה כן יהיו הרבה הפרשות אבל ממש לר לשים תחתונית זה רק יהרוס! פשוט מחליפים תחתונים אם זה ממש מפריע או שנגיד בלילה לישון בלי כדי לבזבז פחות תחתונים ואחרי כמה זמן זה פשוט יתאזן לבד ויהיו לך מעט מאוד הפרשות. ברור שזה מעצבן וקשה אבל ממש שווה את זה. ועוד טיפ תשתדלי לשים רק תחתוני כותנה זה גם עוזר קצת להפחית הפרשות
אנונימית
כן
שואל השאלה:
ההפרשות ליטרלי שינו את הצבע של התחתון שלי אני מפחדת שהתחתונים יהרסו לי בגלל זה ): הצבע חוזר אחרי כביסה נכון?
ההפרשות ליטרלי שינו את הצבע של התחתון שלי אני מפחדת שהתחתונים יהרסו לי בגלל זה ): הצבע חוזר אחרי כביסה נכון?
אנונימית