תשובה אחת
קצינים הם מפקדים בכירים. הם מתחילים מלהיות מפקדי מחלקות (קצין שלישות/קצין לוגיסטיקה וכדומה) וככל שהדרגה והתקן שלהם יותר מתקדמים אז הם מגיעים להיות מפקדי פלוגות, בסיסים, אוגדות וכו'.
באותו הנושא: